sábado, diciembre 31, 2011

James Brown - I Feel Good

James Brown - I Feel Good Whooooau! I feel good, I knew that I would, now I feel good, I knew that I would, now So good, so good, I got you Whoa! I feel nice, like sugar and spice I feel nice, like sugar and spice So nice, so nice, I got you { sax, two licks to bridge } When I hold you in my arms I know that I can't do no wrong and when I hold you in my arms My love won't do you no harm and I feel nice, like sugar and spice I feel nice, like sugar and spice So nice, so nice, I got you { sax, two licks to bridge } When I hold you in my arms I know that I can't do no wrong and when I hold you in my arms My love can't do me no harm and I feel nice, like sugar and spice I feel nice, like sugar and spice So nice, so nice, well I got you Whoa! I feel good, I knew that I would, now I feel good, I knew that I would So good, so good, 'cause I got you So good, so good, 'cause I got you So good, so good, 'cause I got you Whooooau! Me siento bien, sabía que me gustaría, ahora Me siento bien, sabía que me gustaría, ahora Tan bueno, tan bueno, porque te tengo Whoa! Me siento bien, como azúcar y especias Me siento bien, como azúcar y especias Tan bueno, tan bueno, porque te tengo (Saxo, dos lame al puente) Cuando te tengo en mis brazos Sé que yo no puedo hacer nada malo Y cuando te tengo en mis brazos Mi amor no va a hacer ningún daño te Y me siento bien, como azúcar y especias Me siento bien, como azúcar y especias Tan bueno, tan bueno, porque te tengo (Saxo, dos lame al puente) Cuando te tengo en mis brazos Sé que yo no puedo hacer nada malo Y cuando te tengo en mis brazos Mi amor no puede hacer ningún daño me Y me siento bien, como azúcar y especias Me siento bien, como azúcar y especias Tan bueno, tan bueno, porque te tengo Whoa! Me siento bien, sabía que me gustaría, ahora Me siento bien, sabía que yo Tan bueno, tan bueno, porque te tengo Tan bueno, tan bueno, porque te tengo Tan bueno, tan bueno, porque te tengo

No hay comentarios:

Publicar un comentario