lunes, septiembre 16, 2013

I Can Do Better - Avril Lavigne

I Can Do Better - Avril Lavigne
I couldn't give a damn what you say to me I don't really care what you think of me Because either way you're gonna think what you believe There's nothing you could say that would hurt me I'm better off without you anyway I thought it would be hard but i'm ok I don't need you if you're gonna be that way Because with me it's all or nothing I'm sick of your shit don't deny You're a waste of time I'm sick of your shit Don't ask why I hate you now So go away from me You're gone So long I can do better I can do better Hey Hey you I found myself again That's why Goodbye I can do better I can do better You're so full of shit I can't stand the way you have to just can (?) comprehend I don't think that she can handle it I'm way over Over it I will drink as much lemoncello as i can And i'll do it again and again I don't really care what you have to say Because you know you, know you're nothing I'm sick of your shit don't deny You're a waste of time I'm sick of your shit Don't ask why I hate you now So go away from me You're gone So long I can do better I can do better Hey Hey you I found myself again That's why Goodbye I can do better I can do better Me importa un bledo lo que digas de mí Realmente no me importa lo que pienses de mí Cada vez que lo piensas no te lo crees No hay nada que puedas decir que me hiera Estoy mejor sin ti de todas formas
Pensaba que sería duro pero estoy bien
No te necesito si vas a ser así
Porque conmigo es todo o nada

Estoy harta de tu mierda no lo niegues
Eres una pérdida de tiempo
Estoy harta de tu mierda
No preguntes por qué

Te odio ahora
Así que vete de mí
Estás fuera
Mucho tiempo
Puedo hacerlo mejor
Puedo hacerlo mejor
Hey
Hey, tú
Me encontré otra vez
Es por qué
Adiós
Puedo hacerlo mejor
Puedo hacerlo mejor

Estás tan lleno de porquería
No puedo soporta la manera en que tienes que (?) comprender
No creo que puedas manejarlo
Estoy fuera
Fuera

Beberé todo el Limoncello que pueda
Y lo haré una vez y otra vez
Realmente no me importa lo que tienes que decir
Porque lo sabes, no eres nada

Estoy harta de tu mierda no lo niegues
Eres una pérdida de tiempo
Estoy harta de tu mierda
No preguntes por qué

Te odio ahora
Así que vete de mí
Estás fuera
Mucho tiempo
Puedo hacerlo mejor
Puedo hacerlo mejor
Hey
Hey, tú
Me encontré otra vez
Es por qué
Adiós
Puedo hacerlo mejor
Puedo hacerlo mejor

No hay comentarios:

Publicar un comentario