viernes, junio 21, 2013

A Great Day For Freedom - Pink Floid

The Great Gig in the Sky - Pink Floid
On the day the wall came down They threw the locks onto the ground And with glasses high we raised a cry for freedom had arrived On the day the wall came down The ship of fools had finally run aground Promises lit up the night like paper doves in flight I dreamed you had left my side No warmth not even pride remained And even though you needed me It was clear that i could not do a thing for you Now life devalues day by day As friends and neighbours turn away And there's a change that, even with regret, cannot be undone Now frontiers shift like desert sands While nations wash their bloodied hands Of loyalty, of history, in shades of gray I woke to the sound of drums The music played, the morning sun streamed in I turned and i looked at you And all but the bitted residue slipped away...slipped away En el día la pared descendió Ellos lanzaron los bloqueos en la tierra Y con vasos alto nosotros levantamos un grito por libertad tenido llegado En el día la pared descendió El barco de tontos hubo corrido finalmente encallado Las promesas encendieron la noche como palomas de papel en pleno vuelo Yo soñé que usted hubo abandonado mi lado Ningún calor ni siquiera orgullo permaneció Y aunque usted me necesitó Era claro que yo no podría hacer una cosa para usted Ahora la vida devalúa día tras día Como los amigos y los vecinos giran lejos Y hay un cambio que no se aún con pesar, puede deshacer Ahora las fronteras se mueven como arenas desiertas Mientras las naciones lavan sus manos ensangrentadas De lealtad de historia en sombras de gris Yo desperté al sonido de tambores La música jugada la mañana en que el sol derramó Yo giré y yo lo miré Y todo menos el resto bitted resbaló lejos... resbalado lejos

No hay comentarios:

Publicar un comentario